Fii excepțională în fiecare zi

0
198

Intervievat: Phil Bentley, director executiv al Mitie

Problemă: înțelegerea riscului și transformarea furnizării de servicii

05 aprilie 2018 | Phil Bentley

Phil Bentley, directorul executiv al Mitie, discută cum să înțeleagă riscul și să transforme livrarea de servicii.

Mitie sa întors bine în câteva luni. Pentru ce atribuiți asta?

Concentrați. Despre afacerea noastră, clienții noștri și oamenii noștri.

Suntem la un an în programul nostru de transformare de trei ani și ne concentrăm absolut asupra livrării.

După ce am făcut o revizuire completă a afacerii, credem că avem o mulțime de oportunități în ceea ce privește costurile, economiile și tehnologia. Am făcut pași mari, dar avem încă multe de făcut. Continuăm să ne concentrăm pe servicii excelente pentru clienți și pe dezvoltarea tehnologiei de schimbare a jocurilor, care permite personalului nostru din prima linie să livreze ceea ce reprezintă Mitie – excepțional, în fiecare zi. La urma urmei, de asta suntem aici.

Cum a suferit moartea lui Carillion a influențat perspectiva asupra modului în care gestionați afacerea dvs.?

Nimeni nu vrea să vadă că un concurent eșuează, iar oamenii care muncesc din greu nu muncesc. Dar, principala idee este că serviciul a fost menținut.

Ca industrie, există multe învățături. Cele mai importante sunt: ​​”Înțelegem riscul pe care îl luăm; l-am prețat corect; și avem puterea bilanțului pentru a lua bătaia? „Clienții caută pe bună dreptate valoarea de la expertiza noastră. În același timp, furnizorii de servicii mobile trebuie plătiți corect pentru munca pe care o desfășoară în timp util și în condiții echitabile care reflectă transferul riscului.

Dar amintiți-vă, avem un model de afaceri diferit de la Carillion. Avem o listă mare și diversă de clienți și nu suntem expuși vreunui sector.

Cum credeți că poate schimba peisajul de afaceri?

Cred că este prea devreme să spunem, dar trebuie să avem contract echitabil; trebuie să fim transparenți în ceea ce privește modul în care finanțăm activitatea; trebuie să tratăm în mod echitabil lanțul nostru de aprovizionare; și ar trebui să obținem echilibrul corect între respectarea condițiilor de angajare – cum ar fi pensiile – și plata cheltuielilor de conducere și a acționarilor.

Care sunt cele mai mari provocări pentru dvs. anul acesta?

Accentul nostru trebuie să fie acela de a furniza servicii excelente prin intermediul oamenilor noștri, precum și o cunoaștere valoroasă prin tehnologia noastră.

Care sunt planurile lui Mitie – care se referă în special la FM?

Lumea se schimba – AI, IoT, robotica etc – dar fundamentele outsourcingului – expertiza, focusul si scara – nu au.

Cu tehnologia noastră Connected Workspace, vedem oportunitatea de a oferi o perspectivă de neegalat clienților noștri, ajutându-i să îmbunătățească performanța clădirilor lor, precum și să creeze spații de lucru uimitoare unde oamenii dau tot ce pot. Pentru mine, este un moment incredibil de interesant de a fi în FM.