Experții în servicii FM: „Sărbătați bunele achiziții FM pentru a obține mai mult „

0
182

10 aprilie 2018 | Martin Read

Nevoia de a sărbători cele mai bune practici în achizițiile de servicii de gestionare a instalațiilor a fost dezbătută astăzi de către membrii echipelor de la Event Event din Birmingham.

Charlie Sinton, directorul general al Pareto FM, a vorbit despre schimbarea mentalității printre clienți, cu unii acum „brutali” în modul în care apreciază acum importanța vitală a locului de muncă și, prin urmare, serviciile bune ale FM în sprijinul acesteia, atragerea de noi talente organizațiile lor.

Sinton a vorbit despre a vedea „un proces de schimbare mai divers, pe care l-am văzut în 20 de ani”.

Nigel Dews, directorul general al companiei Harrow Green, a descris „comoditarea” ca fiind „un cuvânt îngrozitor”.

„În contextul raționalizării, înțelegem că prețul este întotdeauna important. Problema pe care o descoperim din ce în ce mai mult este că există o deconectare între achiziții și utilizatorii finali ai serviciului. Echipele de achiziții tind să marcheze și să înscrie răspunsurile la licitații, însă, din păcate, nu sunt utilizatorii finali. Este regretabil faptul că ceea ce clientul crede că vor obține nu este ceea ce sfârșește prin a fi livrat.

„Clienții încă doresc ca furnizorii săi să aibă toate acreditările de mediu, să plătească salariul de viață, să-și ia ucenicii, să se conecteze la politicile noastre de bunăstare – dar ce dezamăgi când analizăm criteriile de evaluare a ofertei este cât de jos aceste elemente se află pe lista de priorități. Cum prețuiești „valoarea”? Există o lipsă de înțelegere în anumite organizații. ”

Trebuie să existe o schimbare de mentalitate în ceea ce privește achiziția în ceea ce privește valoarea, și aceasta este provocarea, a spus Dews.

Greg Davies, directorul departamentului de dezvoltare a pieței pentru Assurance Consulting, a vorbit despre impactul proceselor de aprovizionare cu costuri în primul rând, în special în domeniul conformității. Citează un program de intervenție HSE pe Legionella , Davies a spus că 54% din încălcările materiale „se datorează faptului că evaluările riscurilor nu sunt actualizate”.

Martin Pickard de la consultanța FM Guru a dorit să sublinieze diferența dintre achizițiile publice bune și cele necorespunzătoare. El a comentat că poate fi prea ușor să stereotipează achizițiile publice ca o „forță bluntă care iese și cumpără lucruri ieftine”.

Dar, la fel ca serviciul FM în sine, există o practică bună și rea.

„În mod clar, există organizații conduse de piesa de venit, dar ei doar cumpără ceea ce vin oamenii; anumiți clienți, echipe de achiziții și anumiți furnizori de servicii s-au implicat în această cursă până la sfârșit. Ceea ce lipsește în procesul actual de achiziții în multe părți ale economiei este conversația despre ceea ce constituie valoare. Și clienții trebuie să-și facă partea.

„Problema în obținerea unui drept de preț se reduce la client, oferindu-vă informații suficiente. Registrele de active nepopulate și înregistrările furnizorilor de servicii anterioare de întreținere nu sunt obligați să ghicească.

„Deci, ca rezultat, veți adăuga în furnizarea de risc. Dacă sunteți client și doriți cel mai bun preț, trebuie să furnizați cât mai multe informații posibil. Detaliu, detaliu, detaliu „, a adăugat el.

Evenimentul Facilități continuă această după-amiază, mâine și joi la NEC din Birmingham.